Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

Αστείο περιστατικό

Το παρακάτω περιστατικό μου το αφηγήθηκε φίλος μου, ο οποίος το άκουσε στο ραδιόφωνο: αναφερόταν σε μια επιστολή που είχε σταλεί από κάποιον ακροατή.
Μια μέρα, ήταν λέει (ο ακροατής) στο λεωφορείο. Σε μια στάση μπαίνει μια θείτσα-κυριούλα από αυτές που είναι "φινετσάτες", αριστοκρατικές, "φτιαγμένες-σινιαρισμένες" και τα λοιπά, πάει και κάθεται πάνω από έναν μαυρούλη-κυριούλη και του λέει: "Σήκω να καθήσω" Ο μαυρούλης-κυριούλης συνεχίζει και κοιτάζει αμέριμνος έξω από το παράθυρο του λεωφορείου, κάνοντας ότι δεν έχει ακούσει...Συνεχίζει η θείτσα-κυριούλα: "Σήκω να καθήσω". Ο μαυρούλης-κυριούλης ατάραχος! Αρχίζει τον εξάψαλμο η θείτσα-κυριούλα: "Και που σας έχουμε μαζέψει όλους...και εσείς και οι Αλβανοί....και που μας παίρνετε τις δουλειές μας κτλ κτλ". Ο μαυρούλης-κυριούλης συγκρατεί τα νεύρα του και συνεχίζει να μην της δίνει σημασία. Λίγο παρακάτω, αδειάζει μια θέση πίσω από τον μαυρούλη-κυριούλη, κάθεται η θείτσα-κυριούλα, αλλά συνεχίζει να λέει και να λέει...Κάποιες στάσεις παρακάτω μπαίνει ο ελεγκτής...η θείτσα-κυριούλα κάθεται με το εισιτήριο στο χέρι, κορδωτή κορδωτή και περιμένει να της γίνει ο έλεγχος. Ξαφνικά, γυρίζει πίσω ο μαυρούλης-κυριούλης, της παίρνει το εισιτήριο...και το καταπίνει!!!!!! Εκείνη την ώρα σκάει ο ελεγκτής, της ζητάει το εισιτήριο, η θείτσα-κυριούλα έχει κάτσει χαζεμένη και κοιτάει τον μαυρούλη-κυριούλη και βάζει τις φωνές: "Μου έφαγε το εισιτήριο ο μαύρος, μου έφαγε το εισιτήριο ο μαύρος"!!! Το λεωφορείο ολόκληρο έχει σκάσει στα γέλια με το όλο περιστατικό, ο μαυρούλης-κυριούλης κοιτάζει από το παράθυρο και ο ελεγκτής της βάζει τις φωνές λέγοντάς της ότι είναι τρελή...πολύ γέλιο η κατάσταση...καλά της έκανε!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άντε πάλι με αυτό το παραμύθι...
Δεσποινίς μου το συγκεκριμένο "περιστατικό" δεν συνέβη ούτε σε λεωφορείο εδώ,ούτε κάπου αλλού στο εξωτερικό.Για λεπτεμέρειες εδώ:

http://karsilamas.blogspot.com/search/label/ΠΑΝΔΩΡΑ

Ntina είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Ανώνυμε για την έγκυρη πληροφόρηση. Ομολογώ ότι δεν γνώριζα την πραγματική "πηγή" του περιστατικού, αλλά όντως όταν το έγραψα ήταν αμέσως μετά την αφήγηση του φίλου μου.

Την επόμενη φορά θα είμαι πιο προσεκτική...